Når eg stundom har ein dag som innehalder lang skuledag, lite søvn, vondt i hovudet og alt anna som er ondt her i verda, hender det at eg finner fram til den lilla avisa si nettstad og les i fleire timar. Eg går og inn på Craiglist å les "missed connections" medan eg et kokesjokolade og høyrer på fin musikk på spotify.
Dei er så fine. Berre sjå på denne:
Sad looking nerdy girl in the metro.
Friday, the 14th og August.Afternoon. In the métro. If memory serves, ligne 5, direction Bobigny. Near République.
You: tall, shortish dark hair, nerdy, glasses, with a big backpack, bottle of water, and a rolled
blue mat. A red bag, containing a white Mac. I was leaning on the door window, you were just in front of me, pretending to look at the line plan above my head. You looked sad, but I found you cute. Actually you have a beautiful face. If I wasn't so busy that day, maybe I would have offered you to take a coffee with me.
Anyway, I'd like to know you.
har ann nettstad?! oooh, den må eg få linken til! ^^
SvarSletthttp://www.thelondonpaper.com/
SvarSlett